Pages

Monday, March 30, 2009

Lego


Luke skywalker~


untuk dipakai pada hari tak serious.


Lego watch Starwars edition.

sangat gembira dapat jumpa jam tangan ini. Sejak kecil aku memang suka jam tangan, apabila ke penjaja makan dengan keluarga saya akan ke kedai jam tangan pergi tengok jika ada jam tangan baru, atau digimon edisi baru.


(damn fun it has interchangable links.)
(and you can stick luke skywalker on the watch)

Kini pada waktu lapang, saya masih layari web cari atau menghayati jam tangan yang cantik dari segi design dan teknologi(hobi yang terlalu mahal, boleh lihat sahaja). Tambahan juga, jam yang mempunyai ciri-ciri unik, agak "geeky" lah tetapi aku suka.

Saya tidak akan memilih sebuah jam tangan yang normal. HAHA. too fussy
(i still like glow in the dark watches and think that calculator watches look sorta cool ...)

Kakak saya terus ejek saya "geek" tapi dia masih nak pakai. ini dipanggil irony.

No comments: